• انتشار: 1402/05/21 - 12:16
  • تعداد بازدید: 256
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان مازندران:

کشف استعدادها در آموزش و پرورش باعث پیشرفت فرد در زندگی تحصیلی و شغلی می شود

رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان مازندران در آیین افتتاحیه هجدهمین دوره مسابقات کشوری هنرهای آوایی و نمایشی دانش آموزان با نیازهای ویژه ضمن عرض خیر مقدم خدمت مهمانان گرامی و خیر مقدم ویژه خدمت مدیر کل ولایت مدار استان مازندران که مردی همراه برای مجموعه آموزش و پرورش استثنایی هستند و از معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور که میزبانی مخلوقات بهشتی خداوند را به مجموعه آموزش و پرورش استثنایی مازندران سپردند؛ تشکر و قدردانی نمود.

7655.mp3 کشف استعدادها در آموزش و پرورش باعث پیشرفت فرد در زندگی تحصیلی و شغلی می شود

به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش و پرورش استثنایی ، « سید سروش ساداتی جمالی » رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان مازندران در آیین افتتاحیه هجدهمین دوره مسابقات کشوری هنرهای آوایی و نمایشی دانش آموزان با نیازهای ویژه ضمن عرض خیر مقدم  خدمت مهمانان گرامی و خیر مقدم ویژه خدمت مدیر کل ولایت مدار استان مازندران که مردی همراه برای مجموعه آموزش و پرورش استثنایی هستند و از معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور که میزبانی مخلوقات بهشتی خداوند را به مجموعه آموزش و پرورش استثنایی مازندران سپردند؛ تشکر و قدردانی نمود.

ساداتی جمالی با بیان اینکه جامعه سالم، جامعه مختص به همه اقشار انسانیت است با هر سطح توان فکری، علمی که باید برای بروز استعدادها و رشد همه ی افراد خودش را آماده کند، اظهار داشت: استعدادیابی اولین قدم رسیدن به موفقیت است. همه اشخاصی که ما می شناسیم، یکسری توانمندی ها و استعدادهایی در خودشان  دارند و فرد بدون استعداد وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه شناخت استعدادها و توانمندی های دانش آموزان موجب حرکت به سمت مسیر موفقیت می شود، گفت: رسالت دستگاه تعلیم و تربیت شناخت توانمندی هایست که در شما دانش آموزان وجود دارد و فهمیدن اینکه در چه کارها و اموراتی می توانید به عنوان فرد مفید در جامعه خدمت کنید، بسیار مهم است.
 
رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان با تأکید بر اینکه کشف استعدادها در آموزش و پرورش نه تنها باعث پیشرفت فرد در زندگی تحصیلی و شغلی می شود؛ اظهار داشت: بلکه کشف استعدادها کیفیت زندگی شما را ارتقاء می دهد و شما یک زندگی با کیفیت را تجربه می کنید.
 
وی در ادامه گفت: استعداد رابطه ی مستقیمی با علاقه دارد. وقتی شما در کاری استعداد داشته باشید، قطعا علاقه هم دارید و این باعث احساس لذت شما از استعداد خداوندی می شود و یک رضایت درونی را تجربه می کنید.
 
 
جمالی هدف از برگزاری مسابقات فرهنگی هنری کشوری در بخش مختلف را شناسایی و رشد و شکوفایی استعدادها، افزایش انگیزه دانش آموزان برشمرد و گفت: از اهداف آموزش و پرورش اینست که بتوانیم با شناسایی استعدادهای برتر، به مسیرهای مختلف موفقیت دانش آموزان را هدایت کنیم.
 
 
ساداتی تصریح کرد: هجدهمین دوره مسابقات کشوری هنرهای آوایی و نمایشی دانش آموزان با نیاز ویژه که مزین بانام شهید دفاع مقدس شهید سید فضل اله حسینی معلم کودکان استثنایی استان مازندران، در رشته های مختلف سرود، آولز، نوازندگی، همنوازی، سرود همگانی، صحنه ای، عروسکی و نمایش نامه خوانی به میزبانی استان مازندران با شرکت ۱۷ استان در بخش دختران و نزدیک به ۳۰۰ نفر و ۱۰ استان در بخش پسران برگزار می شود.  
 
 
رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان در پایان با اشاره به اینکه دانش آموزان با اشاره به اینکه دانش آموزان با نیازهای ویژه الگوهای سازنده یک زندگی با انگیزه هستند؛  اظهار داشت: اراده قوی دانش آموزان با نیاز ویژه الهام بخش حرکت افزایی و پویایی برازنده یک جوان مومن انقلابی در گام دوم و دلیل پنجم انقلاب است.

 

 

  • گروه خبری : اخبار ,اخبار استان ها,مازندران
  • کد خبر : 7655
کلمات کلیدی
روابط عمومی مازندران

روابط عمومی مازندران

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید