• انتشار: 1402/02/28 - 11:58
  • تعداد بازدید: 649
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه

گردهمایی کارشناسان روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان / روابط عمومی آموزش وپرورش استثنایی تجلیل شد

6882.mp3 گردهمایی کارشناسان روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان / روابط عمومی آموزش وپرورش استثنایی تجلیل شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان، روز پنجشنبه بیست و هشتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ و به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی، با حضور مدیرکل آموزش و پرورش این استان، گردهمایی کارشناسان روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان در شهر مریوان برگزار شد.

در این گردهمایی هاشم ناظمی جلال؛ مدیرکل آموزش و پرورش کردستان ضمن تبریک روز جهانی ارتباطات و تقدیر از زحمات همکاران شاغل در این حوزه اظهار داشت: گردهمایی کارشناسان روابط عمومی، نقطه عطفی است برای پررنگ تر کردن این حوزه به عنوان یک حلقه واسط بین دستگاه و افکار عمومی تا بتواند وظایف خود را به درستی انجام دهد.

ناظمی جلال در ادامه سخنانش خطاب به کارشناسان روابط عمومی عنوان کرد: یکی از مشکلاتی که ما در مجموعه آموزش و پرورش و آن هم در سطح ملی با آن مواجهیم، بی توجهی به حوزه رسانه و فضای مجازی است که نباید این نقیصه ادامه داشته باشد بلکه باید با حضور شما به عنوان متخصصین حوزه رسانه در آموزش و پرورش تغییر کرده و رویکرد نوینی نسبت به این امر اتخاذ گردد.

وی در ادامه عنوان کرد: مجموعه آموزش و پرورش با وجود داشتن جامعه آماری بالا می تواند ظرفیت بسیار مناسبی را برای تبیین مسائل عمده درون سازمانی و برون سازمانی فراهم نماید که باید به بهترین شکل ممکن از آن ستفاده نماییم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه روابط عمومی تنها خبر رسانی نیست گفت: اطلاع یابی و اطلاع دهی دو رکن بسیار مهم حوزه روابط عمومی است که این واحد باید با گرفتن اطلاعات از کف جامعه مخاطبین خود و ارائه آن به مقامات بالای دستگاه سعی در برطرف نمودن چالش ها و مشکلات داشته باشد.

هاشم ناظمی جلال همچنین اظهار داشت: باید تمام برنامه های آموزش و پرورش دارای پیوست رسانه ای باشد؛ آن‌هم نه در حد یک خبر بلکه در حد توجیه و تبیین که آیا اجرای این برنامه و یا طرح تاثیرات لازم را بر سازمان داشته است یا خیر؟

ناظمی جلال با تاکید بر اینکه اگر تبیین ها به درستی و در زمان خودش به جامعه انعکاس داده شود، افکار عمومی نسبت به بعضی موضوعات واکنش متفاوتی خواهد داشت و از بروز برخی چالش ها جلوگیری خواهد شد.

وی با اشاره به ظرفیت عظیم صداوسیمای استان، و روزنامه ها و نشریات محلی و ملی گفت: سعی کنید با رسانه های مختلف ارتباط های متعددی بگیرید چرا که این ارتباط در بازنشر صحیح وقایع تاثیر بسزایی دارد سبب جلوگیری از سرگردانی جامعه مخاطبان می گردد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در پایان سخنان خود خطاب به کارشناسان روابط عمومی گفت: انتظار اصلی از شما این است که بتوانید به درستی فرایند اطلاع دهی و اطلاع یابی را به سر منزل مقصود برسانید تا ان شاءلله اهداف عالی اسناد فرادستی محقق گردد.

در ابتدای این نشست یک روزه، میثم منتشلو؛ رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان ضمن تبریک روز روابط عمومی، به ارائه گزارشی از اقدامات این اداره پرداخت و گفت: در مدت ۴ ماه گذشته سعی همکاران حوزه روابط عمومی؛ پیگیری و تحقق شعار روابط عمومی جهادی، برنامه محور و تحول خواه بوده است که در این راستا اقدامات موثری انجام شده است.

گفتنی است در این گردهمایی، با اهداء لوح تقدیر و هدیه نقدی از سوی مدیرکل آموزش و پرورش، از زحمات کارشناسان روابط عمومی شهرستان ها، نواحی ، مناطق واداره استثنایی استان تقدیر به عمل آمد.

  • گروه خبری : اخبار استان ها
  • کد خبر : 6882
کلمات کلیدی
درخشان قنبری

درخشان قنبری

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید