مرکزی
گردهمایی مدیران مدارس ویژه و مراکز مشکلات یادگیری استان
مدیران مدارس ویژه و مراکز مشکلات ویژه یادگیری استان در یک گردهمایی با حضور رئیس، کارشناس مسئول و کارشناسان اداره آموزش و پرورش استثنایی برنامه های اجرایی خود در سال تحصیلی 98-97 را مشخص نمودند.
گلستان
جلسه مدیران پشتیبان آموزش تلفیقی استان برگزارگردید
جلسه مدیران پشتیبان آموزش تلفیقی استان با محوریت بررسی عملکرد یک ساله طرح اموزش تلفیقی- فراگیری سال تحصیل98-97، ارائه ی پیشنهاد در خصوص کیفیت بخشی و نحوه برگزاری جلسات مدیرا ن و معلمان و مدارس پذیرا ارائه و بررسی چالش ها ی اموزشی طرح تلفیقی ، فراگیربرگزارگردید.
کردستان
پروژه مهر و نشاط در مدارس بانیازهای ویژه استان اجرا شد
رییس آموزش وپرورش استثنایی کردستان از اجرای فعالیت های پروژه ملی مهر و نشاط در بیش از 80 مدرسه مستقل و ضمیمه شهری و روستایی استان خبر داد.
چهارمحال وبختیاری
برگزاری دوره های ضمن خدمت معلمان چندمهارتی و مشکلات یادگیری
دوره های ضمن خدمت معلمان چندمهارتی وآشنایی بانرم افزارهای شناختی ویژه مشکلات یادگیری قبل ازشروع سال تحصیلی جدید درشهرکردبرگزارگردید
شهرتهران
تجلیل از برگزیدگان درس پژوهی آموزش و پرورش استثنایی
طی مراسمی در سالن همایش های آموزش و پرورش منطقه 13 از برگزیدگان درس پژوهی آموزش و پرورش استثنایی شهرتهران تجلیل به عمل آمد.
فارس
بازدید از پایگاه سنجش لارستان
بهشتی پور رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی فارس از پایگاه سنجش لارستان، گراش، اوز بازدید به عمل آورد.
کرمان
معرفی مدارس برتر استثنایی استان در سال تحصیلی 98-97
مدارس برتر استثنایی استان کرمان در سال تحصیلی 98-97 در شاخص های 20 گانه در حاشیه گردهمایی مدیران مدارس استثنایی استان معرفی شدند
چهارمحال وبختیاری
جلسه هم اندیشی مدیران مدارس استثنایی با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان
رئیس آموزش وپرورش استثنایی استان چهارمحال وبختیاری درگردهمایی مدیران مدارس استثنایی: محیط آموزشی باید یک محیط منعطف و لذت بخش باشد که در آن کامیابی شغلی صورت پذیرد.
کردستان
توسعه حرفه آموزی از اولویت های اصلی آموزش وپرورش با نیازهای ویژه است
رئیس آموزش وپرورش استثنایی کردستان حرفه آموزی وتوسعه الگوی آموزشی مهارت سازی را از اولویت های اصلی آموزش وپرورش با نیازهای ویژه استان عنوان کرد.
لرستان
ارزیابی 24184 نوآموز بدو ورود به دبستان
از آغاز کار برنامه سنجش تاکنون 24184 نوآموز بدو ورود به دبستان و پیش دبستانی استان مورد ارزیابی قرار گرفته اند