دکتر حسینی تاکید کرد؛
اجتماعی شدن آموزش و پرورش و خلق موقعیت های جدید یادگیری دو کارکرد اصلی "شادنما"
با حضور کاظمی معاون پرورشی و فرهنگی، کمره ای معاون آموزش متوسطه، حسینی معاون وزیر رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی، نمایندگان معاونت های آموزش ابتدایی و تربیت بدنی و الحسینی مشاور وزیر آموزش و پرورش در شبکه شاد، پیش نشست شورای سیاست گذاری شبکه " شاد نما" در محل سازمان آموزش و پرورش استثنایی برگزار شد
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان آموزش و پرورش استثنایی؛ دکتر سید جواد حسینی در این نشست با بیان اینکه " شاد نما" شبکه ای در دل شبکه شاد است که محتواهای سمعی و بصری در حوزه علمی، پرورشی و تربیت بدنی و فعالیت های فوق برنامه ویژه دانش آموزان و اولیاء را پخش خواهد کرد اظهار داشت: کارکرد شبکه شاد ایجاد " مدرسه مجازی " است اما "شاد نما" کارکردی فراتر از مدرسه مجازی دارد و می تواند پیوند جامعه با آموزش و پرورش و مدارس را برقرار نماید.
وی افزود: یکی از سیاست های اصلی آموزش و پرورش اجتماعی شدن آن است و شاد نما که شبکه ای با حضور همه دانش آموزان و اولیا است می تواند گامی در جهت گفتمان سازی آموزش و پرورش و اجتماعی شدن آن باشد
وی گفت: بر اساس آموزه های سند تحول بنیادین، آموزش و پرورش باید موقعیت های جدید یادگیری را خلق کند و شادنما یک موقعیت جدید برای یادگیری است.
معاون وزیر با بیان اینکه تمام ماموریت های سازمان بهزیستی و وزارت آموزش و پرورش در قالب جمعیتی کوچک در دل آموزش و پرورش استثنایی وجود دارد اظهار داشت: آموزش و پرورش استثنایی به عنوان سازمانی پیشرو این آمادگی را دارد که محتواهای علمی، پرورشی و تربیت بدنی و فعالیت های فوق برنامه ویژه دانش آموزان استثنایی و اولیاء آنان را جهت پخش از شبکه شاد نما تولید نماید.