• انتشار: 1399/07/14 - 16:58
  • تعداد بازدید: 1309
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
دکتر حسینی تاکید کرد؛

اجتماعی شدن آموزش و پرورش و خلق موقعیت های جدید یادگیری دو کارکرد اصلی "شادنما"

با حضور کاظمی معاون پرورشی و فرهنگی، کمره ای معاون آموزش متوسطه، حسینی معاون وزیر رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی، نمایندگان معاونت های آموزش ابتدایی و تربیت بدنی و الحسینی مشاور وزیر آموزش و پرورش در شبکه شاد، پیش نشست شورای سیاست گذاری شبکه " شاد نما" در محل سازمان آموزش و پرورش استثنایی برگزار شد

3552.mp3 اجتماعی شدن آموزش و پرورش و خلق موقعیت های جدید یادگیری دو کارکرد اصلی "شادنما"

 


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان آموزش و پرورش استثنایی؛  دکتر سید جواد حسینی در این نشست با بیان اینکه " شاد نما" شبکه ای  در دل شبکه شاد است که محتواهای سمعی و بصری در حوزه  علمی، پرورشی و تربیت بدنی و فعالیت های فوق برنامه  ویژه دانش آموزان و اولیاء را پخش خواهد کرد اظهار داشت: کارکرد شبکه شاد  ایجاد " مدرسه مجازی " است اما "شاد نما" کارکردی فراتر از مدرسه مجازی دارد و  می تواند پیوند جامعه با آموزش و پرورش و مدارس را برقرار نماید.


وی افزود: یکی از سیاست های اصلی آموزش و پرورش اجتماعی شدن آن است و شاد نما که  شبکه ای با  حضور همه  دانش آموزان  و اولیا  است می تواند گامی در جهت  گفتمان سازی آموزش و پرورش و اجتماعی شدن آن باشد


وی گفت:  بر اساس آموزه های سند تحول بنیادین، آموزش و پرورش باید موقعیت های جدید یادگیری را خلق کند و شادنما یک موقعیت جدید  برای یادگیری است.


معاون وزیر با بیان اینکه تمام ماموریت های سازمان بهزیستی و وزارت آموزش و پرورش در قالب جمعیتی کوچک در دل آموزش و پرورش استثنایی وجود دارد اظهار داشت: آموزش و پرورش استثنایی به عنوان سازمانی پیشرو  این آمادگی را دارد  که محتواهای علمی، پرورشی و تربیت بدنی و فعالیت های فوق برنامه  ویژه دانش آموزان استثنایی و اولیاء آنان را جهت پخش از شبکه شاد نما تولید نماید.




 

  • گروه خبری : اسلایدر,اخبار ,اخبار ریاست
  • کد خبر : 3552
کلمات کلیدی