• انتشار: 1399/06/02 - 18:04
  • تعداد بازدید: 1976
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
دکتر حسینی تاکید کرد؛

حرکت قابل تقدیر آموزش و پرورش استثنایی استان کردستان در راستای اجتماعی شدن آموزش و پرورش استثنایی

با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی، اعضای شورای ر اهبری و حضور ویدئو کنفرانسی روسای ادارات استثنایی استان ها، نشست شورای راهبری سازمان آموزش وپرورش استثنایی برگزار شد.

3456.mp3 حرکت قابل تقدیر آموزش و پرورش استثنایی استان کردستان در راستای اجتماعی شدن آموزش و پرورش استثنایی

 


دکتر سید جواد حسینی در بخشی از این نشست که با محوریت ارائه گزارش عملکرد استان کردستان برگزار شد ضمن تقدیر از فعالیت های خوب استان کردستان اظهار داشت: سازمان آموزش و پرورش استثنایی به میزان لازم جامعه پذیر نشده است و باید در جهت اجتماعی شدن گام بردارد.ارتباط خوب آموزش و پرورش استثنایی کردستان با رسانه های مکتوب، دیداری و مجازی گامی بزرگ در راستای اجتماعی شدن آموزش و پرورش استثنایی است.


حسینی تصریح کرد: انگیزه بالا، گفتمان سازی بارشی در فضای استان کردستان و شبکه های اجتماعی از ویژگی های مدیریتی آموزش و پرورش  استثنایی استان کردستان است.


 معاون وزیر با بیان اینکه خط قرمز در آموزش و پرورش استثنایی،  معلم و مدیر با کیفیت است اظهار داشت: جذب معلمان متخصص آموزش و پرورش عادی در آموزش و پرورش استثنایی، تولید ۵ هزار محتوای آموزشی، تهیه پکیج دیرآموزان با 670 محتوای آموزشی از دیگر فعالیت های خوب انجام شده در آموزش و پرورش استثنایی استان کردستان است.


وی افزود: جذب خیرین در مدرسه سازی و هوشمند سازی مدارس استثنایی، راه اندازی کارگاه های مهارتی، استفاده بهینه از شبکه شاد و نوبت گیری و ارزیابی بالا  در برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی از دیگر  اقدامات قابل توجه  استان کردستان است که جای تقدیر دارد.


 



 

  • گروه خبری : اسلایدر,اخبار ,اخبار استان ها,اخبار ریاست
  • کد خبر : 3456
کلمات کلیدی