لیست اخبار صفحه :31
آموزش و پرورش محور توسعه است و دیگر دستگاه ها و مجموعه مدیریت شهری باید حول این محور قرار گیرند/ شرط لازم برای توسعه ی متوازن، توجه بیشتر به آموزش و پرورش است.
دکتر طریفی حسینی در دیدار با شهردار شیراز تاکید کرد:

آموزش و پرورش محور توسعه است و دیگر دستگاه ها و مجموعه مدیریت شهری باید حول این محور قرار گیرند/ شرط لازم برای توسعه ی متوازن، توجه بیشتر به آموزش و پرورش است.

معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور گفت: باید با پشتیبانی و حمایت سازمان های مختلف درجهت رفع نیاز های اولیه افراد معلول و استثنایی درجامعه تلاش کرد.

ضرورت راه اندازی حداقل یک مرکز آموزشی و توانبخشی مشکلات ویژه یادگیری در مناطق آموزشی فاقد این مراکز
دکتر طریفی حسینی درکارگروه توسعه مدیریت آموزش و پرورش فارس تاکید کرد:

ضرورت راه اندازی حداقل یک مرکز آموزشی و توانبخشی مشکلات ویژه یادگیری در مناطق آموزشی فاقد این مراکز

معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور گفت: به دنبال آن هستیم که در هر اداره آموزش و پرورش در سراسر کشور برای ارائه خدمات به دانش آموزان، یک مرکز اختلال یادگیری ایجاد شود.

تاکید بر نقش‌ آفرینی فعال مدیریت شهری در توانمندسازی و حمایت از افراد دارای معلولیت
رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور؛

تاکید بر نقش‌ آفرینی فعال مدیریت شهری در توانمندسازی و حمایت از افراد دارای معلولیت

معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور با بیان اینکه باید قوانین موجود در خصوص کودکان و دانش‌آموزان استثنایی در مصوبات پارلمان‌های شهری درباره مناسب‌سازی معابر دیده شود،گفت: ۲۰ درصد از دانش‌آموزان استثنایی به دلیل عدم وجود زیرساخت مناسب و مشکلات حمل و نقل جذب مدارس نمی‌شود.

افتتاح آموزشگاه خیرساز استثنایی حاج قدرت الله ده بزرگی شیراز
با حضور معاون وزیر و رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور در شیراز انجام شد:

افتتاح آموزشگاه خیرساز استثنایی حاج قدرت الله ده بزرگی شیراز

معاون وزیر و رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور در آیین افتتاح آموزشگاه خیرساز استثنایی حاج قدرت الله ده بزرگی در شیراز گفت: خیرین مدرسه ساز در انتقال ارزش‌های ایثار نقش بسیاری مؤثری دارند.

حوزه آموزش و پرورش استثنایی نیاز به همکاری و فعالیت‌های چندوجهی دارد
معاون وزیر آموزش و پرورش در نشست با رییس و اساتید دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه شیراز خاطر نشان کرد:

حوزه آموزش و پرورش استثنایی نیاز به همکاری و فعالیت‌های چندوجهی دارد

معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش  و پرورش  استثنایی در نشست با رییس و اساتید دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه شیراز با اشاره به فعالیت‌های چندوجهی در حوزه آموزش و پرورش استثنایی خاطر نشان کرد: در مقابل چندوجهی بودن این حوزه باید به دنبال فعالیت‌های بین رشته‌ای در گروه‌های تخصصی باشیم.

ایجاد اکوسیستم دانش، فناوری و نوآوری در حوزه شناسایی و توان‌بخشی دانش‌آموزان استثنایی
دکتر طریفی حسینی تاکید کرد؛

ایجاد اکوسیستم دانش، فناوری و نوآوری در حوزه شناسایی و توان‌بخشی دانش‌آموزان استثنایی

معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی در دیدار با رئیس دانشکده توان‌بخشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: با ایجاد اکوسیستم دانش، فناوری و نوآوری با همکاری دانشگاه‌ها می توانیم در شناسایی و ارائه خدمات توان‌بخشی به دانش‌آموزان استثنایی فعالیت‌های موثری داشته باشیم.

افتتاح پایگاه‌های طرح سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان در فارس
با حضور رئیس سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی صورت گرفت؛

افتتاح پایگاه‌های طرح سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان در فارس

با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور مراسم افتتاحیه پایگاه  سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان استان فارس در دبستان فروغی ناحیه دو شیراز برگزار شد.