اعلام نتایج جشنواره الگوهای برتر یاددهی - یادگیری آموزش و پرورش استثنایی استان مازندران
از سوی رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان مازندران نتایج مرحله استانی جشنواره الگوهای برتر یاددهی یادگیری سال تحصیلی 1401-1400اعلام شد.
معاون پژوهش،برنامه ریزی و توسعه مدیریت آموزش وپرورش هرمزگان:
بیش از ۴۵ هزار نوآموز در سطح استان، سنجش می شوند
معاون پژوهش،برنامه ریزی و توسعه مدیریت آموزش وپرورش هرمزگان از آمادگی استان برای سنجش بیش از ۴۵ هزار نوآموز برای سال تحصیلی جدید، خبر داد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل خبر داد؛
آغاز طرح سنجش اولی ها از اول تیرماه 1401
مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با اعلام این خبر گفت: سنجش نوآموزان پیش دبستانی نیز پس از اتمام سنجش بدو ورود، در صورت وجود شرایط بهداشتی بیماری کرونا از اول مهرماه آغاز خواهد شد.
افتتاح اتاق بازی و اتاق تاریک مرکز مشکلات ویژه یادگیری آفاق در خراسان جنوبی
اتاق بازی و اتاق تاریک مرکز مشکلات ویژه یادگیری آفاق با حضور رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان خراسان جنوبی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان بیرجند و جمعی از مسئولین به بهره برداری رسید.
اعلام ساعات برگزاری کلاسهای جبرانی - تابستانی دانشآموزان؛ بهزودی
رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی درباره وضعیت یادگیری دانشآموزان دیرآموز در دوران کرونا توضیح و از برگزاری دورههای آموزشی تثبیت و جبران یادگیری برای دانشآموزان عادی و استثنایی که دچار افت یادگیری شدهاند خبر داد.
اعلام نتایج "جشنواره شاهد پژوهی، لالههای جاوید ۲"
نتایج جشنواره کشوری شاهد پژوهی (لالههای جاوید2) از سوی دبیرخانه این جشنواره اعلام شد.
دکتر طریفی حسینی در دیدار با مدیران مدارس استثنایی خراسان رضوی تاکید کرد؛
ارتقای مدیریت آموزشگاهی مهمترین رکن برنامه تحولی نظام آموزش و پرورش استثنایی
معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی در دیدار صمیمانه با مدیران مدارس استثنایی خراسان رضوی گفت: ارتقای مدیریت آموزشگاهی مهم ترین رکن برنامه تحولی نظام آموزش و پرورش استثنایی است.
انعقاد تفاهمنامه همکاری سازمان آموزش و پرورش استثنایی و شهرداری مشهد
با حضور "حمید طریفی حسینی" معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی و "سید عبدالله ارجائی" شهردار مشهد تفاهمنامه همکاری مشترک امضا شد.
دکتر طریفی حسینی؛
آموزش و پرورش استثنایی نمادی از عدالت آموزشی است
معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و استثنایی در گردهمایی مشترک جامعه خیرین مدرسهساز کشور و معاونین مشارکتهای مردمی ادارات کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سراسر کشور که در مجتمع آموزشی، فرهنگی و توانبخشی امام رضا (ع) در مشهد برگزار شد، گفت: جذب و پوشش تحصیلی دانشآموزان با نیازهای ویژه نمادی از عدالت آموزشی است.