رئیس آموزش و پرورش استثنایی تهران:
آموزش حضوری هزاران دانشآموز با نیازهای ویژه در تهران ضروری است
رئیس آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران با اشاره به تحصیل پنج هزار و ۲۰۰ دانشآموز با نیازهای ویژه در پایتخت گفت: آموزش حضوری برای این دانشآموزان ضروری است و با تسریع واکسیناسیون باید زمینه حضور این قشر در مدارس فراهم شود.
نوجوان نابینای مشهدی؛ برنامهنویس کامپیوتر و سازنده بازیهای رایانهای
بزرگمهر عماد حقی دانش آموز نابینایی که کرونا سکوی پرواز او شد و حالا در سن 11 سالگی یک برنامهنویس کامپیوتر، مترجم قصههای انگلیسی و سازنده بازیهای رایانهای است و این تازه اول ماجرای بزرگمهر است.
گفتگو با دو معلم دانش آموزان با آسیب بینایی به بهانه روز جهانی عصای سفید
ریحانه زحمتکش و آرمین رسولی دو معلم دانش آموزان با آسیب بینایی در گفتگو با روابط عمومی سازمان آموزش و پرورش استثنایی به بیان چند توصیه آموزشی در خصوص این گروه از دانش آموزان پرداختند.
پروژه نوسازی مدرسه استثنایی ایزدپناه مینودشت افتتاح گردید
پروژه ی نوسازی مدرسه ایزدپناه(کوشا) مینودشت با حضور مسئولین استانی و شهرستان، خیر مدرسه ساز و رئیس مجمع خیرین استان گلستان افتتاح گردید.
پیام رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی به مناسبت روز جهانی نابینایان
معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی در پیامی روز جهانی نابینایان و عصای سفید را تبریک گفت.
رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی در مصاحبه با شبکه سلامت تشریح کرد؛
تمهیدات آموزش و پرورش استثنایی برای تحصیل دانش آموزان با آسیب بینایی
معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی در مصاحبه با شبکه سلامت به تشریح تمهیدات آموزش و پرورش استثنایی برای تحصیل دانش آموزان با آسیب بینایی پرداخت.
اهدای لوح تقدیر انجمن نابینایان ایران به سازمان آموزش و پرورش استثنایی
انجمن نابینایان ایران و انجمن خیریه نابینایان و کم بینایان نواندیش و پیشگامان افق سبز با ارسال لوح تقدیری به رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی از زحمات این سازمان در خصوص تهیه تجهیزات ویژه نابینایان و اجرای نهضت بریل آموزی تقدیر کردند
از سوی کارشناس گروه برنامهریزی آموزشی کودکان و دانشآموزان با آسیب بینایی تشریح شد؛
خدمات آموزش و پرورش استثنایی به دانش آموزان با آسیب بینایی + اینفوگرافیک
کارشناس گروه برنامهریزی آموزشی کودکان و دانشآموزان با آسیب بینایی سازمان آموزش پرورش استثنایی به مناسبت روز جهانی عصای سفید به تشریح خدمات آموزش و پرورش استثنایی به کودکان و دانش آموزان با آسیب بینایی پرداخت.
نتایج سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان / چه تعداد دانشآموز دیر آموز داریم؟
معاون تشخیص و پیشگیری سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور گفت: یکی از علتهایی که موجب میشود، کودکان دچار مشکل گفتاری شوند این است که با آنها حرف زدن تمرین نمیشود.
دکتر حسینی در اختتامیه پویش کتابخوانی ترنم دانایی و پویش حافظ خوانی تاکید کرد:
خلق موقعیتهای جدید یادگیری، ارتقاء فرهنگ کتابخوانی، کاهش تعارضات نسلی و غنیسازی اوقات فراغت از کارکردهای پویشهای کتابخوانی و حافظ خوانی
معاون وزیر و رئیس سازمان آموزشوپرورش استثنایی در مراسم اختتامیه پویش کتابخوانی خانوادگی ترنم دانایی ویژه دانشآموزان استثنایی و پویش حافظ خوانی ویژه همکاران آموزشوپرورش استثنایی که به میزبانی شهرستانهای استان تهران برگزار شد گفت: خلق موقعیتهای جدید یادگیری، ارتقاء فرهنگ کتابخوانی، کاهش تعارضات نسلی و غنیسازی اوقات فراغت از کارکردهای پویشهای کتابخوانی و حافظ خوانی است.