لیست اخبار صفحه :216
نوجوان نابینای مشهدی؛ برنامه‌نویس کامپیوتر و سازنده بازی‌های رایانه‌ای

نوجوان نابینای مشهدی؛ برنامه‌نویس کامپیوتر و سازنده بازی‌های رایانه‌ای

بزرگمهر عماد حقی دانش آموز نابینایی که کرونا سکوی پرواز او شد و حالا در سن 11 سالگی یک برنامه‌نویس کامپیوتر، مترجم قصه‌های انگلیسی و سازنده بازی‌های رایانه‌ای است و این تازه اول ماجرای بزرگمهر است.

تمهیدات آموزش و پرورش استثنایی برای تحصیل دانش آموزان با آسیب بینایی
رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی در مصاحبه با شبکه سلامت تشریح کرد؛

تمهیدات آموزش و پرورش استثنایی برای تحصیل دانش آموزان با آسیب بینایی

معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی در مصاحبه با شبکه سلامت به تشریح  تمهیدات آموزش و پرورش استثنایی برای تحصیل دانش آموزان با آسیب بینایی پرداخت.

اهدای لوح تقدیر انجمن نابینایان ایران به سازمان آموزش و پرورش استثنایی

اهدای لوح تقدیر انجمن نابینایان ایران به سازمان آموزش و پرورش استثنایی

انجمن نابینایان ایران و انجمن خیریه نابینایان و کم بینایان نواندیش و پیشگامان افق سبز با ارسال لوح تقدیری به رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی از زحمات این سازمان در خصوص تهیه تجهیزات ویژه نابینایان و اجرای نهضت بریل آموزی تقدیر کردند

خدمات آموزش و پرورش استثنایی به دانش آموزان با آسیب بینایی + اینفوگرافیک
از سوی کارشناس گروه برنامه‌ریزی آموزشی کودکان و دانش‌آموزان با آسیب بینایی تشریح شد؛

خدمات آموزش و پرورش استثنایی به دانش آموزان با آسیب بینایی + اینفوگرافیک

کارشناس گروه برنامه‌ریزی آموزشی کودکان و دانش‌آموزان با آسیب بینایی سازمان آموزش پرورش استثنایی به مناسبت روز جهانی عصای سفید به تشریح خدمات آموزش و پرورش استثنایی به  کودکان و دانش آموزان با آسیب  بینایی پرداخت.

 خلق موقعیت‌های جدید یادگیری، ارتقاء فرهنگ کتاب‌خوانی، کاهش تعارضات نسلی و غنی‌سازی اوقات فراغت از کارکردهای پویش‌های کتاب‌خوانی و حافظ خوانی
دکتر حسینی در اختتامیه پویش کتاب‌خوانی ترنم دانایی و پویش حافظ خوانی تاکید کرد:

خلق موقعیت‌های جدید یادگیری، ارتقاء فرهنگ کتاب‌خوانی، کاهش تعارضات نسلی و غنی‌سازی اوقات فراغت از کارکردهای پویش‌های کتاب‌خوانی و حافظ خوانی

معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی در مراسم اختتامیه پویش کتاب‌خوانی خانوادگی ترنم دانایی ویژه دانش‌آموزان استثنایی و پویش حافظ خوانی ویژه همکاران آموزش‌وپرورش استثنایی که به میزبانی شهرستان‌های استان تهران برگزار شد گفت: خلق موقعیت‌های جدید یادگیری، ارتقاء فرهنگ کتاب‌خوانی، کاهش تعارضات نسلی و غنی‌سازی اوقات فراغت از کارکردهای پویش‌های کتاب‌خوانی و حافظ خوانی است.

تعداد دانش‌آموزان نابینا و ناشنوا در کلاس درس نباید بیش از ۶ نفر باشد/ ظرفیت کلاس اتیسم فقط ۳ نفر است

تعداد دانش‌آموزان نابینا و ناشنوا در کلاس درس نباید بیش از ۶ نفر باشد/ ظرفیت کلاس اتیسم فقط ۳ نفر است

معاون برنامه‌ریزی آموزشی و توانبخشی سازمان آموزش و پرورش استثنایی درباره میزان ساعت آموزش حضوری دانش‌آموزان با نیاز ویژه در کلاس درس بیان کرد: هر جلسه کلاس درس در فضای آموزشی دوره پیش دبستان و پایه‌های اول تا سوم ابتدایی ۳۰ دقیقه، چهارم تا ششم ۳۵ دقیقه و دوره‌های بالاتر تحصیلی را ۴۵ دقیقه توصیه کردیم.