• انتشار: 1397/12/13 - 10:32
  • تعداد بازدید: 501
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاري جلسه سرگروه های آموزشی دوره ابتدایی مدارس با نیازهای ویژه استان مركزي

جلسه توجیهی سرگروه های آموزشی دوره ابتدایی مدارس با نیازهای ویژه شهرهای خنداب و اراک در استان مركزي برگزار شد.

1616.mp3 برگزاري جلسه سرگروه های آموزشی دوره ابتدایی مدارس با نیازهای ویژه استان مركزي

به گزارش روابط عمومي سازمان آموزش و پرورش استثنايي كشور، محمود عسکری رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان مرکزی با حضور در جمع سرگروه های آموزشی ضمن تاکید بر کیفیت بخشی آموزش در مدارس ویژه گفت: تحول در آموزش و پرورش یکی از موضوعات اساسی در نظام تعلیم و تربیت می باشد و به دلیل ماهیت پویا و پیوسته نظام آموزشی ، ارتقای کیفیت آموزش فقط با نهادینه شدن فرآیند تحولی و مشارکت فعال ، پویا و مستمر تمامی بخش های آموزش و پرورش امکان پذیر است.


وی افزود: در این میان نقش سرگروه های آموزشی در اجرای موفق این تغییر و پویایی در نظام آموزشی بسیار حائز اهمیت است و ارتقا کیفیت یادگیری در دانش آموزان با نیازهای ویژه رسالتی است که بر عهده سرگروه های آموزشی می باشد.


رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان مرکزی عنوان کرد: سرگروه های آموزشی با این اندیشه به وجود آمده اند که ضمن برقراری تعامل و ارتباط سازنده بین آموزگاران ، از طریق جلب مشارکت آنان در فرآیند تعلیم و تربیت ،‌ زمینه استفاده از تجارب و اطلاعات علمی - آموزشی آموزگاران در رابطه با روش های نوین تدریس ، ارزشیابی پیشرفت تحصیلی و کاربرد تکنولوژی آموزشی را فراهم آورند .


در ادامه این جلسه که با هدف هم اندیشی و استفاده از تجارب و خرد جمعی همکاران در زمینه ارتقاء کیفیت آموزشی مدارس تشکیل شد، موضوعات و سرفصل های ارائه شده از سوی سازمان استثنایی کشور به همراه شاخص های پیشنهادی مطرح شد .

  • گروه خبری : اخبار استان ها
  • کد خبر : 1616
کلمات کلیدی