• انتشار: 1400/02/07 - 11:45
  • تعداد بازدید: 1787
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
مشاور آموزشی و توان‌بخشی سازمان خبر داد:

بررسی سازوکار اجرایی فرایند غربال و مداخله به هنگام دانش آموزان در معرض مشکلات یادگیری

مشاور آموزشی و توان‌بخشی سازمان آموزش و پرورش استثنایی از برگزاری نشست بررسی سازوکار اجرایی فرایند غربال و مداخله به هنگام دانش آموزان در معرض مشکلات یادگیری با حضور معاونین سازمان و مدیران آموزش و سنجش خبر داد.

4417.mp3 بررسی سازوکار اجرایی فرایند غربال و مداخله به هنگام دانش آموزان در معرض مشکلات یادگیری

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی؛ دکتر ساجد یعقوب نژاد مشاور آموزشی و توان‌بخشی سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی  با  اعلام این خبر اظهار کرد: تلاش تمام ارکان سازمان  عملیاتی سازی غربال و مداخله به هنگام مشکلات یادگیری  است و جلسات تخصصی با حضور معاونان و مدیران سازمان به صورت مستمر برگزار می شود.

وی افزود: در آخرین نشست تخصصی ضمن امکان‌سنجی عملیات اجرایی این طرح در دوره پیش از دبستان، فرآیند اجرایی و گام‌های عملیاتی این طرح همچون غربالگری و تنظیم ستون مداخله از ابعاد فنی و تخصصی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: غربالگری و مداخله به هنگام برای دانش‌آموزان در معرض خطر مشکلات یادگیری یکی از برنامه‌های نوآورانه سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی بر اساس چرخ‌های تحول‌آفرین سازمان آموزش و پرورش استثنایی است.

  • گروه خبری : اسلایدر,اخبار ریاست
  • کد خبر : 4417
مدیر سیستم

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید