• انتشار: 1401/01/17 - 12:35
  • تعداد بازدید: 1637
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازدید از فرایند آموزش های حضوری در مدارس استثنایی استان قزوین

در راستای ارزیابی و بررسی روند وضعیت حضور دانش آموزان استثنایی، از روز یک شنبه 14 فروردین توسط مسئول و کارشناسان ستادی اداره آموزش وپرورش استثنایی از مدارس استان بازدید بعمل آمد.

5863.mp3 بازدید از فرایند آموزش های حضوری در مدارس استثنایی استان قزوین

به گزارش مرکز روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان آموزش و پرورش استثنایی به نقل از  روابط عمومی اداره  آموزش و پرورش استثنایی قزوین، در راستای ارزیابی و بررسی روند وضعیت حضور دانش آموزان استثنایی، از روز یکشنبه چهاردهم فروردین توسط احمدی رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی و کارشناسان ستادی اداره آموزش وپرورش استثنایی از مدارس استان بازدید بعمل آمد.
                                                                                     
در این بازدیدها احمدی، مسئول اداره آموزش وپرورش استثنایی استان به همراه کارشناسان ستادی ضمن تبریک سال نو و حلول ماه مبارک رمضان، افزود: آموزش و خدمات توانبخشی حضوری ضرورت و اهمیت بیشتری برای دانش آموزان استثنایی دارد، چرا که این دانش آموزان با توجه به ویژگی ها و نیازهای خاص آنان به ارتباط عاطفی و تعامل مستمر احتیاج دارند و آموزش حضوری امر یادگیری را تسهیل می کند و سبب بازگشت شور و نشاط به مدرسه و زندگی دانش آموزان بانیازهای ویژه می شود.
 
ایشان ضمن بیان این که تمام مقدمات بازگشایی حضوری مدارس انجام شده است، بر لزوم رعایت دستورالعمل های بهداشتی تأکید کرد و اظهار داشت: مدیران محترم مدارس باید با برگزاری جلسات آموزش خانواده ضرورت و اهمیت آموزش حضوری دانش آموزان را به اولیا انتقال دهند، تا بتوان نهایت استفاده را از این زمان باقی مانده از سال تحصیلی، جهت ارائه آموزش با کیفیت داشته باشند.
 
وی در پایان از زحمات تمامی همکاران کادر مدارس، همکاران آموزشی و توانبخشی در دوران سخت کرونا و پساکرونا در جهت تهیه و تولید محتواهای آموزشی قدردانی نمود.

  • گروه خبری : اخبار استان ها
  • کد خبر : 5863
کلمات کلیدی
راضیه  آخوندی

راضیه آخوندی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید