توانمند سازی معلمان  (مدرس سرکار خانم دکتر فاطمه هداوندخانی):

فصل 1) مقدمات، ارتباط و رفتارهای چالش برانگیز (1)

فصل 2) مقدمات، ارتباط و رفتارهای چالش برانگیز (2)

فصل 3)مقدمات، ارتباط و رفتارهای چالش برانگیز (3)

فصل 4) مقدمات، ارتباط و رفتارهای چالش برانگیز (4)

فصل 5) تجارب حسی و پردازش حسی (1)

فصل 6)تجارب حسی و پردازش حسی (2)

فصل 7) تجارب حسی و پردازش حسی (3)

فصل 8) تجارب حسی و پردازش حسی (4)

فصل 9) تجارب حسی و پردازش حسی (5)

فصل 10) مهارت های حرکتی درشت

فصل 11) مهارت های حرکتی ظریف

فصل 12) ادراک: تشخیص جانب، جهت یابی، تصویر بدنی، آگاهی بدنی

فصل 13) ادراک: ادراک بینایی، ادراک فضایی بینایی

فصل 14) ادراک: ادراک لامسه، ادراک حرکتی، ادراک شنیداری

فصل 15) شناخت: توجه و حافظه

فصل 16) شناخت: کارکردهای اجرایی

فصل 17) شناخت: هیجان ها، نظریه ذهن(1)

فصل 18) شناخت: هیجان ها، نظریه ذهن(2)

فصل 19) مهارت های روزمره زندگی

فصل 20) مهارت های اجتماعی (1)

فصل 21) مهارت های اجتماعی (2)

فصل 22) مهارت های اجتماعی (3)

فصل 23) آمادگی برای دست نویسی

فصل 24)  سایر ویژگی های کودکان با اختلال طیف اتیسم (1)

فصل 25) سایر ویژگی های کودکان با اختلال طیف اتیسم (2)

 

توانمند سازی معلمان (مدرس جناب آقای دکتر عباسعلی تقی پور جوان):

فصل 1) ضرورت آموزش معلمان نوآموزان و دانش آموزان با اختلال طیف اتیسم

فصل 2) اختلال طیف اتیسم در     DSM-5  و نشانگان

فصل 3) ویژگی‌های اجتماعی، رفتاری و ارتباطی  نوآموزان و دانش آموزان با اختلال طیف اتیسم

فصل 4)  ویژگی‌های شناختی و یادگیری نوآموزان و دانش آموزان با اختلال طیف اتیسم

فصل 5)  ویژگی‌های حسی، زبانی و گفتاری نوآموزان و دانش آموزان با اختلال طیف اتیسم

فصل 6) توانایی های حرکتی و ویژگی‌های بازی نوآموزان و دانش آموزان با اختلال طیف اتیسم

فصل 7) سبب شناسی و شیوع اختلال طیف اتیسم

فصل 8) معرفی ابزارهای غربالگری اختلال طیف اتیسم

فصل 9) ساختار کلاس فیزیکی و کلاس درس برای دانش آموزان با اختلال طیف اتیسم

فصل 10) مدیریت کلاس درس دانش آموزان با اختلال طیف اتیسم

فصل 11) راهبردهای حمایت بصری و برنامه زمانی در مدیریت کلاس درس دانش آموزان با اختلال طیف اتیسم

فصل 12) راهبرد روتین‌ها، انجام دادن لیست و خدمات جابجایی در مدیریت کلاس درس دانش آموزان با اختلال طیف اتیسم

فصل 13) حمایت حسی و لیست علایق خاص  در مدیریت کلاس درس دانش آموزان با اختلال طیف اتیسم

فصل 14) تنظیم هیجان و برنامه مدیریت رفتاری  در مدیریت کلاس درس دانش آموزان با اختلال طیف اتیسم

فصل 15) مداخلات موثر برای دانش آموزان با اختلال طیف اتیسم

فصل 16) روش تعامل همه جانبه (بخش اول)

فصل 17)  چگونگی اجرا تعامل همه جانبه ( بخش دوم)

فصل 18) چگونگی اجرا  تعامل همه جانبه (بخش سوم)

فصل 19) روش برقراری ارتباط با استفاده از تصاویر«پکس» (بخش اول)

فصل 20) مراحل اجرای پکس (بخش دوم)

فصل 21) روش رفتار کاربردی ABA  ( بخش اول)

فصل 22)  روش رفتار کاربردی «تقویت کننده‌ها»  ( بخش دوم)

فصل 23)   روش رفتار کاربردی «برانگیزاننده‌ها»  ( بخش سوم)

فصل 24)  تحلیل تکلیف و شکل دهی رفتار