برگزاری دوره حضوری «هوش مصنوعی و دانشآموزان با نیازهای ویژه: کاربردها و تکنیک های طراحی محیط یادگیری» در مازندران
دوره حضوری «هوش مصنوعی و دانشآموزان با نیازهای ویژه» با هدف ارتقای مهارتهای حرفهای معلمان آموزش و پرورش استثنایی و کارکنان مراکز جامع، ۲۱ و ۲۲ آبانماه در ساری برگزار میشود.
رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان خبر داد؛
اجرای دوره آموزشی رویکردهای جدید ارزیابی و مداخلات اختلال یادگیری ویژه مختص عوامل مراکز جامع سراسر استان
رئیس آموزش وپرورش استثنایی کردستان خبر داد:
قهرمانی دانش آموزان با نیازهای ویژه کردستان در رقابتهای پارادوومیدانی کشور
اقبال خانی گفت: درسی ونهمین دوره رقابت های قهرمانی دوومیدانی جانبازان وتوان یابان کشور دانش آموزان با نیازهای ویژه دخترکردستان با کسب دو عنوان برتر افتخارآفرینی کردند.
نخستین جلسه هیأت اندیشهورز آموزش و پرورش استثنایی استان البرز
نخستین جلسه هیأت اندیشهورز آموزش و پرورش استثنایی استان البرز با حضور مدیران و کارشناسان در ۱۲ آبان برگزار شد. در این نشست، شیوهنامه فعالیت هیأتهای اندیشهورز بررسی و بر تحلیل دقیق مسائل، جمعآوری دادههای میدانی و همکاری بین بخشی تأکید شد. همچنین مقرر شد موضوعاتی مانند ارتقای کیفیت آموزش و خدمات توانبخشی در جلسات آتی مورد بحث قرار گیرد.
افتخارآفرینی درخشان دانشآموزان با نیازهای ویژه در مسابقات قهرمانی کشور
کسب مدال طلا و برنز در مسابقات دومیدانی
درخشش بینظیر دختران توانمند استان خراسان جنوبی در رقابتهای ملی، بار دیگر ثابت کرد که اراده، پشتکار و استعداد هیچ مرزی نمیشناسد.
رئیس سازمان آموزشوپرورش استثنایی کشور تأکید کرد:
تولید الگوی ملی یادگیری فراگیر و انسان محور / توسعهیافتگی جوامع با دسترسی عادلانه به آموزش با کیفیت برای همه اقشار/ نظامهای آموزشی پیشرو، کیفیت خود را نه از میزان یکسانسازی بلکه از میزان توانایی در پاسخ به تفاوتها میسنجد
رئیس سازمان آموزشوپرورش استثنایی کشور در گردهمایی رؤسای ادارات آموزشوپرورش استثنایی کشور گفت: ماموریت ما در سازمان آموزشوپرورش استثنایی کشور تولید الگوی ملی یادگیری فراگیر و انسان محور است و توسعه یافتگی جوامع به میزان دسترسی عادلانه به آموزش با کیفیت برای همه اقشار بستگی دارد و نظامهای آموزشی پیشرو، کیفیت خود را نه از میزان یکسانسازی بلکه از میزان توانایی در پاسخ به تفاوتها میسنجد.
