لیست اخبار صفحه :147
راه‌اندازی 600 پایگاه تابستانی در مدارس استثنایی سراسر کشور/ قانون حمایت از حقوق معلولان باید در مسیر تحقق قرار بگیرد
دکتر طریفی حسینی در نشست خبری فعالیت های تابستانی و اوقات فراغت خبر داد:

راه‌اندازی 600 پایگاه تابستانی در مدارس استثنایی سراسر کشور/ قانون حمایت از حقوق معلولان باید در مسیر تحقق قرار بگیرد

معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور در نشست خبری که در حاشیه افتتاحیه پایگاه‌های تابستانی برگزار شد، گفت: در بخش پایگاه های تابستانی پیش بینی می‌شود که حداقل ۵۰۰ تا ۶۰۰ پایگاه تابستانی را در مدارس منتخب کشور ایجاد کنیم که براساس استقبال دانش آموزان، تعداد پایگاه ها نیز افزایش می یابد.

وظیفه ما در آموزش و پرورش ساختن انسانی خردمند، متخلق به اخلاق و ارزش آفرین برای جامعه و کشور است/ اصل اساسی در آموزش و پرورش استثنایی؛ تحقق عدالت آموزشی و تربیتی است
دکتر طریفی حسینی در مراسم افتتاحیه پایگاه های تابستانی خبر داد

وظیفه ما در آموزش و پرورش ساختن انسانی خردمند، متخلق به اخلاق و ارزش آفرین برای جامعه و کشور است/ اصل اساسی در آموزش و پرورش استثنایی؛ تحقق عدالت آموزشی و تربیتی است

معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور در مراسم افتتاحیه پایگاه‌های تابستانی گفت: اصل اساسی در آموزش و پرورش استثنایی؛ عدالت آموزشی و تربیتی است و باید برای تمام دانش‌آموزان شرایط آموزش یکسان فراهم شود.

تلاش کنید آموزش و پرورش استثنایی، مساله اصلی ادارات کل و شهرستان ها شود
دکتر طریفی حسینی در جلسه شورای راهبری سازمان خطاب به روسای ادارات استثنایی استانها مطرح کرد:

تلاش کنید آموزش و پرورش استثنایی، مساله اصلی ادارات کل و شهرستان ها شود

معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور در پنجمین جلسه شورای راهبری سازمان خطاب به روسای ادارات استثنایی استانها گفت: با برگزاری جلسات کمیته هماهنگی و پشتیبانی در سطح استان و شهرستان ها، تلاش کنید مساله استثنایی؛ مساله اصلی مدیران کل و روسای شهرستان ها شود.

روحانی در جلسه کمیته هماهنگی، پشتیبانی و توسعه جغتای عنوان کرد: مدارس استثنایی در هر شهری نماد عدالت آموزشی و تربیتی هستند
روحانی در جلسه کمیته هماهنگی، پشتیبانی و توسعه جغتای عنوان کرد:

روحانی در جلسه کمیته هماهنگی، پشتیبانی و توسعه جغتای عنوان کرد: مدارس استثنایی در هر شهری نماد عدالت آموزشی و تربیتی هستند

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی خراسان رضوی در جلسه کمیته هماهنگی، پشتیبانی و توسعه جغتای گفت:مدارس استثنایی در هر شهری نماد عدالت آموزشی و تربیتی هستند و توجه به دانش آموزان در مناطق کم جمعیت و محروم نشان دهنده نگاه مثبت مسئولین به این گروه از دانش آموزان است.

لزوم نقش آفرینی فعال شوراهای آموزش و پرورش در بکارگیری ظرفیت دستگاه ها و همکاری های بین بخشی برای حل مسائل و چالش های آموزش و پرورش استثنایی
دکتر طریفی حسینی در دیدار با استاندار فارس تاکید کرد:

لزوم نقش آفرینی فعال شوراهای آموزش و پرورش در بکارگیری ظرفیت دستگاه ها و همکاری های بین بخشی برای حل مسائل و چالش های آموزش و پرورش استثنایی

معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور گفت: اگر بخواهیم فعالیتی ثمربخش در آموزش و پرورش رخ دهد باید به سمت فعالیت های بین بخشی و فرابخشی برویم.

لزوم طراحی رشته های جدید متناسب با نیاز مشاغل آینده برای دانش آموزان با نیازهای ویژه
دکتر طریفی حسینی در جلسه با مدیران مدارس استثنایی شیراز تاکید کرد:

لزوم طراحی رشته های جدید متناسب با نیاز مشاغل آینده برای دانش آموزان با نیازهای ویژه

معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور گفت: مدارس استثنایی با مدارس عادی هیچ تفاوتی ندارند و باید بتوانند از تمام ظرفیت ها و امکاناتی که برای سایر مدارس است، استفاده کنند