دکتر حسینی اعلام کرد؛
افزایش 8 درصدی پوشش تحصیلی پیش دبستانی و ارائه خدمات توانبخشی و حمایتی به میزان 15 درصد به این نوآموزان از اهداف بسته تحولی مداخلات بهنگام طلایی
با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی و اعضای شورای معاونین و حضور ویدئو کنفرانسی روسای ادارات آموزش و پرورش استثنایی استان ها نشست شورای راهبری سازمان آموزش و پرورش استثنایی برگزار گردید.
دکتر حسینی در چهارمین برنامه گفتگوی هفته با حضور وزیر راه و شهرسازی :
حمایت از معلولان در دو حوزه مناسبسازی و دسترسیپذیری از وظایف همه دستگاهها است/ تغییر کاربری 32 مدرسه فاقد استفاده در بافت فرسوده حرم مطهر رضوی و تبدیل به مراکز اقامتی فرهنگیان با روش سهامدار پروژه
اعضای شورای معاونان وزیر آموزش و پرورش در چهارمین برنامه گفتگوی هفته برمدار تحول و بهبود یادگیری که با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار شد به تشریح و تبیین برنامههای آموزشوپرورش و حوزههای مشترک همکاری پرداختند.
دکتر حسینی خبر داد؛
نوبت گیری 60 درصد نوآموزان بدو ورود به دبستان در برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی
معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی گفت: علیرغم وضعیت کرونا تا کنون 623 هزار نوآموز بدو ورود به دبستان در برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوبت گیری کرده اند و از این تعداد 256 هزار نفر معادل 25 درصد ارزیابی شده اند.
استان لرستان
کسب رتبه برتر تولید محتوای الکترونیکی برنامه شاد
کسب رتبه برتر تولید محتوای الکترونیکی برنامه شاد توسط مشاور مدارس استثنایی شهرخر م آباد
استان البرز
انتخاب مشاورین دانش آموزی اداره آموزش و پرورش استثنایی استان البرز
طی حکمی از سوی رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان البرز،عرشیا فولادوندی و حانیه امیدی ، به عنوان مشاورین دانش آموزی رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان البرز،انتخاب شدند.
دکتر حسینی تشریح کرد؛
استلزامات بازگشایی مدارس ویژه دانش آموزان استثنایی
معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی در نشست شورای معاونین وزارت که با حضور وزیر آموزش و پرورش، اعضای شورای معاونین و مدیران کل استان ها به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد به بیان استلزامات بازگشایی مدارس برای دانش آموزان با نیازهای ویژه پرداخت.
دکتر حسینی تاکید کرد؛
ساخت مدارس الگوئی مبتنی بر نیاز های ویژه دانش آموزان استثنائی ضرورتی انکار ناپذیر
معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی گفت: ساخت مدارس الگوئی مبتنی بر نیاز های ویژه دانش آموزان استثنائی ضرورتی انکار ناپذیر است
دکتر حسینی تاکید کرد؛
حمایت، هدایت، کفایت و نظارت، سیاست آموزش و پرورش استثنایی در حوزه مدیریت آموزشگاهی
معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی در نشست کارگروه ارتقای مدیریت آموزشگاهی گفت: سیاست آموزش و پرورش استثنایی جهت ارتقای مدیریت آموزشگاهی حمایت، هدایت، کفایت یا توانمند سازی و نظارت است.
دکتر حسینی تاکید کرد؛
نظام بودجه ریزی باید متکی بر سه اصل کفایت، عدالت و کارایی باشد
با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی و اعضای شورای معاونین نشست شورای برنامهریزی سازمان آموزش و پرورش استثنایی برگزار شد.
استان کردستان
برگزاری پویش تولید محتوای آموزشی در فضای مجازی در کردستان
رئیس آموزش وپرورش استثنایی کردستان از برگزاری پویش تولید محتوای آموزشی در فضای مجازی خبرداد.