لیست اخبار صفحه :186
۱۹۷۴ دانش آموز مدارس عادی تا کنون از خدمات مراکز مشکلات ویژه یادگیری استان خوزستان بهره مند شده اند
علی ممبینی در گفتگو با روابط عمومی عنوان کرد:

۱۹۷۴ دانش آموز مدارس عادی تا کنون از خدمات مراکز مشکلات ویژه یادگیری استان خوزستان بهره مند شده اند

علی ممبینی رئیس آموزش و پرورش استثنایی خوزستان خبر داد: تا کنون ۱۹۷۴ دانش آموز مدارس عادی از خدمات ۳۲ مرکز مشکلات ویژه یادگیری در سراسر استان خوزستان بهره مند شده اند.

دومین جلسه مدیران مدارس پیش دبستانی ابتدایی و متوسطه دوره اول و دوم آسیب دیده شنوایی  خراسان رضوی برگزار شد

دومین جلسه مدیران مدارس پیش دبستانی ابتدایی و متوسطه دوره اول و دوم آسیب دیده شنوایی خراسان رضوی برگزار شد

دومین جلسه مدیران مدارس پیش دبستانی ابتدایی و متوسطه دوره اول و دوم آسیب دیده شنوایی آموزش و پرورش استثنایی خراسان رضوی با هدف ارئه گزارش عملکرد و بررسی برنامه عملیاتی مدارس با تاکید برآموزش و پرورش تمام ساحتی و اجرای بسته های تحولی آموزش و پرورش استثنایی کشور برگزار شد.

مشارکت 1170 دانش‌آموز بانیاز ویژه مازندران در طرح سودای بندگی
رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی مازندران :

مشارکت 1170 دانش‌آموز بانیاز ویژه مازندران در طرح سودای بندگی

رئیس اداره آموزش وپرورش استثنایی استان مازندران گفت : طرح سودای بندگی با هدف آموزش عملی وضو و نماز دانش آموزان، با همکاری 221 نفر از آموزگاران و مربیان و با حضور1170 نفر از دانش آموزان بصورت حضوری و مجازی در 36 مدرسه استثنایی (ابتدایی) استان برگزار گردید.

جلسه مدیران مدارس استثنایی شهر تهران برگزار شد

جلسه مدیران مدارس استثنایی شهر تهران برگزار شد

جلسه مدیران مدارس استثنایی شهر تهران با حضور شهناز کریمی رئیس اداره، دلوچی مدیر توانبخشی سازمان آموزش و پرورش استثنایی، نجار رئیس امور مالی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران، فرخ زاده کارشناس توانبخشی سازمان، معاونین اداره و مدیران مدارس استثنایی شهر تهران در مجتمع آموزشی نابینایان شهید محبی به صورت حضوری برگزار شد.

گسترش رویکرد فراگیر سازی نیازمند مشارکت تمامی ادارات آموزش و پرورش عادی است
معاون وزیر در دیدار با مدیرکل شهرستان های استان تهران تاکید کرد؛

گسترش رویکرد فراگیر سازی نیازمند مشارکت تمامی ادارات آموزش و پرورش عادی است

معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی ظهر یکشنبه پس از بازدید از مدارس استثنایی شهر ری با حضور در اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران و در دیدار با مدیر کل شهرستان های استان تهران گفت: گسترش رویکرد فراگیر سازی نیازمند مشارکت تمامی ادارات آموزش و پرورش عادی است.

«مدرسه محوری، مردمی سازی و اجتماعی سازی نظام تعلیم و تربیت» رویکرد اصلی آموزش و پرورش استثنایی
رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی در بازدید از مدارس استثنایی شهر ری تاکید کرد؛

«مدرسه محوری، مردمی سازی و اجتماعی سازی نظام تعلیم و تربیت» رویکرد اصلی آموزش و پرورش استثنایی

معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی صبح یکشنبه به صورت سرزده از مدرسه اتیسم ترنم، مجتمع آموزشی ناشنوایان الهام و مجتمع نابینایان حضرت عبدالعظیم شهر ری بازدید بعمل آورد و در جمع معلمان این مدارس گفت: «مدرسه محوری، مردمی سازی و اجتماعی سازی نظام تعلیم و تربیت» رویکرد اصلی آموزش و پرورش بویژه آموزش و پرورش استثنایی است.

پیام تبریک رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان مرکزی به مناسبت انتصاب دکتر طریفی حسینی معاون محترم وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور

پیام تبریک رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان مرکزی به مناسبت انتصاب دکتر طریفی حسینی معاون محترم وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان مرکزی به مناسبت انتصاب دکتر طریفی حسینی معاون محترم وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور، پیام تبریکی صادر کرد.